Geberit AquaClean Usluga
Tu smo za vas
Geberit ima jaku reputaciju u pružanju pouzdanih i dugotrajnih uređaja sa doslednom isporukom. Ako imate bilo kakvih pitanja ili predloga ili vam je potrebna pomoć u rešavanju kvara, uvek smo vam na raspolaganju da vam pomognemo, bilo na mreži ili telefonom.
Sve dok je vaš uređaj registrovan kod nas, ne morate čak ni da dostavite dokaz o kupovini u slučaju servisnih zahteva.
Korisnčki Servis
Radno vreme : ponedeljak - petak od 08.00 - 16.00
Kontakt telefon: +381 11 30 96 430
Neuporediva Geberit usluga AquaClean daljinsko održavanje
Geberit daljinsko održavanje za AquaClean WC sa tušem je izuzetno efikasan korisnički servis. Jednostavno pozovite Geberit tim korisničkog servisa i mi ćemo vam pomoći na daljinu direktnim pristupom vašem WC-u sa tušem. To znači da možete da računate na brza rešenja kad god je potrebna usluga, tako da više nema čekanja na sastanak na licu mesta.
Evo kako funkcioniše daljinsko održavanje:
- Instaliraj aplikaciju Geberit HomeAplikacija Geberit Home
- Povežite WC sa tušem sa aplikacijom
- Pozovite Geberit korisnički servis
- Pokrenite daljinsko održavanje u aplikaciji i pratite navedena uputstva
U najboljim rukama Sa Geberitom
Još uvek niste odlučili?
Kada je u pitanju kupovina, instaliranje ili prodaja tuš WC-a, poverenje je uvek odlučujući faktor. U kompaniji Geberit pružamo sveobuhvatnu i pouzdanu uslugu sa rešenjima prilagođenim različitim grupama kupaca.
Podrška koju pružamo počinje čak i pre kupovine. Kao krajnji kupac, jednostavno kliknite na zeleno polje za bezbrižnost da će vas Geberit podržati tokom procesa kupovine. Plavo polje nudi korisne savete za sanitarne profesionalce o instalaciji i održavanju. Sivo polje pruža specijalizovanim maloprodajnim saradnicima savete, trikove i predloge koji se odnose na prodajne prezentacije i korisničku podršku.
Bez obzira na vašu ulogu, uvek ste u najboljim rukama sa kompanijom Geberit.