Dugogodišnje iskustvo iza serije Geberit AquaClean
Od porodičnog posla do lidera na evropskom tržištu
Geberit stvara istoriju neverovatnih 150 godina. Kada je Kaspar Melkior Albert Gebert 1874. godine otvorio limarski posao u starom gradskom jezgru Rapersvil-Jone u Švajcarskoj, niko nije mogao ni da zamisli da će to postati globalna korporacija jednog dana. Premotajmo unapred dobrih sto godina, do 1978. godine kada je Geberit već demonstrirao izražen osećaj za inovacije prepoznajući da su WC-i sa tušem budućnost lične higijene. Iako je reakcija na inovaciju tuš WC-a donekle bila suzdržana u Evropi, ubrzo je postao uobičajen u japanskim domaćinstvima. Zahvaljujući višegodišnjim istraživanjima u oblasti tuš WC-a Geberit je uspeo u doslednom razvijanju i usavršavanju svojih tehnologija. To je rezultiralo proizvodima koji nude maksimalnu udobnost, praktičnost, dizajn i kvalitet – i oduševljavaju kupce širom sveta već 45 godina.
Istražite bogatu istoriju AquaClean tuš WC-a.
Kada je Geberit lansirao Geberella tuš WC sedište 1978. godine i Geberit-O-Mat tuš WC komplet godinu dana kasnije, 1979. godine, kao prvi Geberit WC sa integrisanom funkcijom tuširanja, kombinujući praktično sve funkcije WC šolje i bidea, ovaj predmet lične higijene izazvao je pometnju širom sveta.
Japanci, koji su poznati po svojim preciznim zahtevima kada je u pitanju čistoća i lična higijena, brzo su uspostavili masovno tržište u svojoj zemlji za ovaj novi proizvod. Samo nekoliko godina kasnije, inovativni toaleti mogli su se videti u polovini svih japanskih domaćinstava. Međutim, u Evropi je bilo potrebno neko vreme da ovi inteligentni WC-i sa tušem pronađu put do kupatila.
Geberit je nastavio da razvija koncept WC-a sa tušem i lansirao prvu konzolnu, integrisanu tuš WC šolju u Švajcarskoj pod brendom Balena. Takođe može se kombinovati sa modernim predzidnim konstrukcijama i ugradnim vodokotlićima za kreiranje potpuno novog izgleda.