Servisna mreža Geberit I Kolo
Geberit servisna mreža organizovana je putem distributera - partnera. Njima se obraćate sa servisno-reklamacijskim zahtevom a oni su dužni da obezbede dolazak najbližeg servisera u roku 48 sati.
Srbija |
---|
Beograd |
Mi Piace d.o.o. Dejan Zdravković 069 111 19 60; 069 888 89 60svetkupatila@gmail.com MALHO d.o.o Aleksandar Stanković 0601443111 office@malho.rs Aquanaut s.z.r. Dejan Miladinović 064 125 88 36 vr.aquanaut@gmail.com Hauzmajstor d.o.o. 011 303 40 34 office@hauzmajstor.rs |
Novi Sad |
Grbović instalacije doo 064 169 06 21 grbovicinstalacije@yahoo.com Mi Piace d.o.o. Dejan Zdravković 069 111 19 60 svetkupatila@gmail.com |
Užice |
Instalater Plus d.o.o. Miloš Tešić 064 146 73 53 |
Vršac |
SZGR Aqua Plast Veljko Dobrosavljević 065 444 37 37 aquaplast@live.com |
Crna Gora |
Podgorica |
EntExt d.o.o. Mišo Mirković 067 617 665 info@entext.me |
Herceg Novi |
Svet kupatila d.o.o. 069 11 19 60 geberitserviscg@gmail.com |
Severna Makedonija |
Skoplje |
Energo Sistem d.o.o. +389 2 2770 790 office@energosistem.com.mk geberit@energosistem.com.mk San Marti d.o.o. +389 44 379 718 tetovo@sanmarti.com.mk |
Gostivar |
Swiss Hydrocompany - Ismail Dervishi 070 326 854 swisshydrocompany@gmail.com |
Iz navedenog reklamacijskog postupka izuzete su sledeće grupe proizvoda:
1. Dovodni ventili predzidnih vodokotlića po pravilu se ne servisiraju u garantnom roku, već kupac eventualno reklamacijsko pravo ostvaruje zamenom proizvoda u prodavnici gde je vodokotlić kupljen.
2. Reklamacije na cevne sisteme kanalizacionih cevi i cevi za odvod (db20, PEHD, Pluvia) i dovod vode i drugih medija (Mepla, Mapress) rešava naša tehnička služba
Na linkovima u nastavku pogledajte kako da sami, na jednostavan način servisirate svoj ugradni vodokotlić:
Servisiranje ugradnog vodokoltića Delta
Servisiranje ugradnog vodokotlića Sigma
Servisiranje dovodnog ventila tip 330
Servisiranje dovodnog ventila tip 333
Servisiranje dovodnog ventila tip 380